Infografika produktowa™ to sposób prezentacji produktów w e-commerce i nie tylko, dzięki której przekaz jest bardziej zrozumiały przez odbiorcę i sprzedaż bardziej skuteczna. Opiera się o kontekst lub cechy produktu oraz wartości wizualne i emocje. Infografika Produktowa może być kontekstowa, funkcjonalna lub funkcjonalno-kontekstowa, w zależności od potrzeb i celu sprzedażowego. Różni się sposobem przedstawienia produktu. Poniżej przykłady infografiki kontekstowej.

Dzięki przeniesieniu komunikacji na warstwę wizualną wychodzimy naprzeciw wyzwaniom z jakimi mierzy się nasz odbiorca na co dzień. Zabiegany, rozkojarzony, bombardowany dużą ilością rozpraszaczy. Im więcej wyeksponujemy kluczowych informacji w formie wizualnej tym bardziej wpływamy na skrócenie czasu podjęcia decyzji Odbiorcy. Aby wyeksponować odpowiednie wartości i unikalne korzyści produktu należy przelogować się na poziom Twojego idealnego klienta.
Share This